"Crete - Sense the authentic" Η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης
Νιώσε την αυθεντική Κρήτη («Sense the Authentic»): Η νέα επίκαιρη και δυναμική τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης. Ειδικά σχεδιασμένη να προσαρμόζεται στις προτεραιότητες του τουρισμού και τις διαρκώς μεταβαλλόμενες τουριστικές συνθήκες.
Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας φωτίζει τη μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της.Επικεντρώνεται στη γνησιότητα, αλλά και τον πλούτο των εμπειριών, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου και σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο διαφοροποιό χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.
Με κεντρικό μήνυμα «Sense the Αuthentic», η καμπάνια καλεί το δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης.
Τον παροτρύνει να νιώσει, να βιώσει με όλες του τις αισθήσεις τη φιλοξενία, έτσι όπως προσφέρεται από τους κατοίκους και τους επαγγελματίες του τουρισμού, μέσα από το μεράκι και την αγάπη για τη δουλειά τους, αλλά και την έμφυτη ηθική υποχρέωση να προσφέρουν το «καλύτερο» και, κυρίως, το «αληθινό».
Με περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα ακτογραμμής, πλούσια ιστορία που χάνεται στους αιώνες, αρώματα και γεύσεις που συναρπάζουν, η Κρήτη, γενέτειρα του αρχαιότερου πολιτισμού της Ευρώπης, υποδέχεται τους επισκέπτες της με αισιοδοξία και συνεχίζει να προσφέρει, ιδιαίτερα στη φετινή πρωτόγνωρη συγκυρία, αυθεντικές σχέσεις ευθύνης και αμοιβαιότητας.
Τα δύο νέα βίντεο της Περιφέρειας Κρήτης αποτελούν παραγωγή της Indigo View σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partners και φέρουν την υπογραφή του πολυβραβευμένου κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.